CONSTATARE DAUNE AUTO GENERALI
Call Center GENERALI – 021 9086 – număr de telefon valabil pentru avizarea, respectiv programarea pentru constatarea daunelor auto
Cum poţi notifica o daună auto?
- În primul rând, sunt necesare câteva informaţii personale şi de identificare clare despre şoferii care se aflau la volan în timpul producerii evenimentului auto (nume, prenume etc.);
- În al doilea rând, sunt necesare detalii concrete şi complete despre accident, începând de la ziua şi ora exactă şi până la locaţia propriu-zisă şi contextul în care a avut loc întâmplarea etc.;
- În al treilea rând, pentru a putea notifica un dosar de daună este nevoie şi de o serie de date despre maşinile care au fost implicate în evenimentul auto, cum ar fi numărul de înmatriculare spre exemplu, dar şi alte date de identificare relevante şi starea vehiculului avariat;
- Nu în ultimul rând, după furnizarea tuturor acestor detalii, se va face o programare pentru constatarea aferentă a daunelor auto de către inspectorul de daune Generali, fiind necesară în acest sens stabilirea unui centru unde să aibă loc efectuarea acesteia.
* Foarte important de menţionat este faptul că toate aceste informaţii furnizate, enumerate anterior, sunt utile numai în vederea notificării unei daune auto, dar nu şi în ceea ce priveşte soluţionarea acesteia.
Ce acte trebuie să conţină dosarul de daună Generali?
- Documente personale ale păgubitului sau ale reprezentantului acestuia, precum cartea de identitate, dar şi permisul de conducere al persoanei care se afla la volan în timpul accidentului;
- Documente ale autovehiculului care a cauzat accidentul, precum copie a certificatului de înmatriculare;
- Copie a tichetului de asigurare auto RCA Generali;
- În cazul evenimentelor auto în care sunt implicate maşini ale firmelor sau maşini în leasing, pentru ca dosarul de daună să poată fi deschis se impune împuternicire de la firma în cauză, respectiv de la firma de leasing;
- Pentru o imagine de ansamblu asupra contextului în care s-a produs accidentul şi pentru a avea dovada palpabilă care denotă cine a fost vinovat de producerea evenimentului auto, este necesar un act în original, emis de către autorităţi în urma analizei împrejurărilor în care a avut loc totul;
- În cazul şoferilor care nu se pot prezenta în momentul constatării daunelor auto, este necesară o procură notarială valabilă.
Programare constatare daună auto în service
* De la caz la caz, după ce a fost realizată constatarea, pentru ca dosarul de daună să fie complet, este foarte posibil ca asiguratorii Generali să solicite şi alte documente suplimentare, despre care vei fi înştiinţat la faţa locului.
Care sunt principalele beneficii de care te poţi bucura în baza asigurării RCA Generali?
- Plata directă şi rapidă a daunelor de către asiguratorul Generali, conform legislaţiei în vigoare;
- Consiliere de specialitate în regim 24/7;
- Profesionalism şi rapiditate în ceea ce priveşte pregătirea documentaţiei pentru deschiderea unui dosar de daună complet;
- Posibilitatea de a alege o unitate de tip service în care să îţi repari maşina fie conform propriilor preferinţe, fie optând pentru un service auto partener Generali;
- Service autorizat, operaţiuni de reparaţie şi maşină la schimb fără a fi nevoit să suporţi personal niciun fel de cost, conform condiţiilor din poliţa RCA Generali;
- Garanţia reparaţiei pe baza poliţei RCA auto Generali a autovehicului avariat;
- Scapi de orice fel de grijă în cazul producerii unui eveniment auto nefericit, bucurându-te în acest fel de control şi siguranţă 100%;
- Economiseşti timp şi bani.