Allianz

CONSTATARE DAUNE AUTO ALLIANZ-ŢIRIAC

Call Center ALLIANZ-ŢIRIAC 021 9086 – număr de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto şi pentru programarea pentru constatarea acestora

De ce este necesară înştiinţarea rapidă a asiguratorului Allianz-Ţiriac cu privire la o daună auto?

Pentru soluţionarea rapidă şi eficientă a unei daune auto, primul pas pe care trebuie să îl faci, obligatoriu de altfel, este notificarea asiguratorului Allianz-Ţiriac. Şi asta deoarece numai în baza acestei notificări se va putea efectua constatarea, respectiv deschiderea dosarului de daună propriu-zis şi plata acestuia. În ceea ce priveşte înştiinţarea societăţii de asigurări Allianz-Ţiriac, trebuie să ştii că este necesară furnizarea următoarelor date:

  • Datele de contact ale persoanelor implicate în evenimentul auto;
  • Detalii despre circumstanţele în care s-a produs accidentul, începând de la locaţie, data, oră şi chiar poze de la locul în care a avut loc acesta;
  • Detaliile poliţei de asigurare auto RCA Allianz-Ţiriac;
  • Informaţii despre autovehiculele implicate în accident, precum numerele de înmatriculare sau starea în care se află maşina avariată, alături de poze ale acesteia;
  • Stabilirea unei întâlniri cu şoferii implicaţi în evenimentul auto produs, respectiv stabilirea centrului unde urmează să aibă loc constatarea, efectuată de către inspectorul de daune Allianz-Ţiriac, în vederea deschiderii dosarului de daună.

* Pe lângă toate aceste date relevante, indispensabile în ceea ce priveşte notificarea unei daune auto, sunt necesare şi alte documente, astfel încât procesul de obţinere a compensaţiei să poată fi înaintat şi soluţionat.

Programare constatare daună auto în service

    Fotografii cu autoturismul avariat (opțional)


    Informații despre eveniment (opțional)

    Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către angajații societății, parteneri contractuali și altor persoane fizice și juridice ce prelucrează datele personale în numele societății (ex. asiguratori, avocati, contabili, auditori). Mai multe detalii în Politica de Confidențialitate a datelor personale.

    Care sunt documentele care trebuie să se regăsească în cadrul dosarului de daună Allianz-Ţiriac?

    La scurt timp după înştiinţarea asiguratorului Allianz-Ţiriac, un inspector de daune va realiza constatarea în locul stabilit, urmând ca mai apoi să deschidă dosarul de daună în baza căruia se pot efectua reparaţiile maşinii avariate pe baza poliţei de asigurare RCA Allianz-Ţiriac. În acest sens, pentru a evita să faci mai multe drumuri sau pentru a evita situaţia în care asiguratorul poate refuza deschiderea dosarului, asigură-te că ai la îndemână următoarele documente, valabile atât pentru păgubit, cât şi pentru asigurat, după cum urmează:

    • Permisul de conducere şi cartea de identitate ale şoferului păgubit, respectiv ale celui vinovat;
    • Copia certificatului de înmatriculare al autovehiculului asigurat, în original şi copie;
    • Certificatul de înmatriculare al vehicului păgubit;
    • Copia tichetului de asigurare obligatorie RCA Allianz-Ţiriac al persoanei vinovate de producerea evenimentului nefericit;
    • Un document în original de constatare a accidentului, emis de către autorităţi;
    • Împuternicire de daună emisă de firma care deţine maşina (în cazul evenimentelor în care sunt implicate autoturisme ale firmelor). Valabil şi în cazul maşinilor în leasing;
    • Procură notarială în cazul în care proprietarul auto păgubit nu se poate prezenta în momentul constatării sau în cazul, adică nu este acelaşi cu şoferul sau cu persoana care se ocupă de dosarul de daună.

    * În funcţie de nota de constatare completată de către inspectorul de daună în momentul avizării daunei auto, asiguratorul Allianz-Ţiriac vă mai poate solicita şi alte documente suplimentare, despre care veţi fi înştiinţat la momentul respectiv.

    Constatari daune

    Alături de noi, în baza poliţei de asigurare RCA Allianz-Ţiriac, te bucuri de numeroase beneficii, după cum urmează:

    • Consultanţă profesională şi soluţii rapide şi complete de remediere a daunei auto;
    • Rambursarea directă a cheltuielilor de reparaţie a autoturismului avariat, în baza poliţei RCA Allianz-Ţiriac;
    • Libertate maximă de decizie cu privire la alegerea service-ului auto unde să îţi duci maşina avariată pentru serviciile de reparaţie necesare. În acest sens, ai dreptul de a alege fie un service de încredere conform propriilor preferinţe, cu condiţia ca acesta să fie autorizat RAR, fie un service partener Allianz-Ţiriac. Prin urmare, reprezentantul asiguratorului nu îţi impune nimic în această privinţă;
    • Service auto modern, complet echipat şi igienizat;
    • Rapiditate şi siguranţă în ceea ce priveşte serviciile de reparaţie ale autovehiculului propriu, respectând termenul propriu-zis, alături de garanţia calităţii;
    • Maşină la schimb pe durata reparaţiei, cu cheltuieli suportate de către Allianz-Ţiriac Asigurări, conform Condiţiilor Generale pentru Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (RCA).
    Constatari daune 24/7

    număr de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto şi pentru programarea pentru constatarea acestora

    Call Center ALLIANZ ŢIRIAC Non-Stop