euroins

CONSTATARE DAUNE AUTO EUROINS

Call Center EUROINS – 021 9086 – număr de telefon valabil pentru notificarea, respectiv programarea constatării daunelor auto produse în urma unui eveniment rutier neplăcut

Ce trebuie să ştii despre notificarea unei daune auto?

Notificarea unei daune auto este primul pas pe care trebuie să îl faci imediat după producerea unui eveniment auto în care ai fost implicat, lucru valabil chiar şi în cazul în care doreşti să faci constatarea propriu-zisă a daunei în altă zi, diferită faţă de cea în care a avut loc accidentul. În această privinţă, merită să ai în vedere următoarele aspecte:

  • Notificarea unei daune auto se poate face fie de către persoana asigurată Euroins, fie de către păgubit, fie de către împuternicitul legal al acestora;
  • Pentru avizarea daunei auto, este nevoie să oferi un minimum de detalii legate de evenimentul auto, precum datele personale şi de identificare ale persoanelor care au fost implicate, dar şi a autovehiculelor conduse de către acestea, informaţii clare despre împrejurările în care a avut loc accidentul (ora, data, locaţia, direcţia de deplasare a autovehiculelor, poze etc.), detalii despre starea în care se află la momentul notificării maşina avariată (dacă este sau nu deplasabilă) şi, nu în ultimul rând, câteva documente utile precum poliţa de asigurare RCA Euroins, buletinul, certificatul de înmatriculare al autovehiculului avariat, documente eliberate de autorităţile prezente la faţa locului sau alte acte în funcţie de particularităţile accidentului în cauză;
  • Alegerea punctului de constatare daune auto. În acest sens, este obligatorie prezenţa tuturor conducătorilor implicaţi în evenimentul rutier, la locul şi la data stabilite de comun acord.

Programare constatare daună auto în service

    Fotografii cu autoturismul avariat (opțional)


    Informații despre eveniment (opțional)

    Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către angajații societății, parteneri contractuali și altor persoane fizice și juridice ce prelucrează datele personale în numele societății (ex. asiguratori, avocati, contabili, auditori). Mai multe detalii în Politica de Confidențialitate a datelor personale.

    Care sunt documentele care compun dosarul de daună Euroins?

    După cum bine ştim deja cu toţii, în ceea ce priveşte deschiderea unui dosar de daună RCA Euroins, prin care să poţi să fii despăgubit, sunt necesare anumite documente, după cum urmează:

    • Buletinul şi permisul persoanei păgubite/a delegatului, respectiv certificatul de înmatriculare al autovehiculului avariat;
    • Copia poliţei de asigurare auto RCA Euroins a persoanei care a produs accidentul;
    • Un act oficial emis de către autorităţile care s-au deplasat la faţa locului, care să demonstreze culpa celui care a produs dauna auto;
    • Împuternicire de la societate, respectiv de la firma de leasing, în cazul evenimentelor auto în care au fost implicate maşinii aflate în proprietatea unei societăţi sau a unei firme de leasing;
    • În cazul în care unul dintre şoferii care se aflau la volan în timpul producerii accidentului nu se poate prezenta la constatare, este nevoie de procură de la notar pentru cel care-l înlocuieşte.

    * Toate actele enumerate mai sus constituie minimul necesar pentru deschiderea unui astfel de dosar. În anumite cazuri excepţionale, după ce au efectuat constatarea propriu-zisă, inspectorii de daună Euroins pot solicita şi alte documente suplimentare, cu scopul de a completa dosarul de daună în cauză.

    Constatari daune

    Poliţa de asigurare RCA Euroins şi avantajele pe care le ai prin intermediul acesteia:

    • Suport şi consiliere în ceea ce priveşte formalităţile care se impun odată cu constatarea unor daune auto, respectiv instrumentarea şi plata acestora;
    • Decontarea directă şi integrală a tuturor costurilor de către reprezentantul societăţii Euroins, conform Condiţiilor Generale pentru Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (RCA);
    • Libertate de alegere a service-ului auto în care vrei să fie reparată maşina avariată. În acest sens, ai la dispoziţie două variante: fie alegi tu personal un service auto de încredere, cu condiţia să fie autorizat RAR, fie optezi pentru unul dintre service-urile partenere Euroins;
    • Servicii de reparaţie rapide, profesionale şi sigure;
    • Posibilitatea de a închiria o maşină pe întreaga perioadă de timp în care maşina proprie este în service-ul auto ales pentru reparaţie. Perioada de folosinţă a autovehiculului de schimb este acoperită de către poliţa RCA Euroins a şoferului vinovat de producerea accidentului.
    Constatari daune 24/7

    număr de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto şi pentru programarea pentru constatarea acestora

    Call Center EUROINS Non-Stop